vävstolen.

Nu!! Min vävstol har fått ett nytt hem. I dag gick flytten till ny ort.Vi har haft tur med vädret. I går fick jag skotta snö igen. Det var tungt,snön var blöt,fick ta en paus,man får ont både här och där.Var både trött och stolt när jag gick till sängs i går kväll!!Sov väldigt gott på natten. Annars så sover jag inte så bra nu,det är väl oron över flytten som är orsaken till det.Åter till väven. Kvinnan som fick,(köpte),hon gav mig en liten slant för den! Undrar vem som blev mest glad över affären?? Tror att det var jag,som blev av med ett stort bekymmer.Min ena dotter och hennes barn var och hälsade på i dag.Blev glad över den hjälp jag fick.Det behövs inte så mycket när man är ledsen. Det har varit en bra dag i dag.Tack för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0