snart!!!

Det går så sakta framåt mot överlämnandet av huset. I går var städerskan och jag där och städade. Det är alltid givande att se när proffsen arbetar. Ville hjälpa till, så jag tog badrummet. Den tid det tog för mig,att göra vid badrummet,städade kvinnan hela övervåningen!! Hur kändes det för mig?? En tröst är, att när jag var i hennes ålder var jag lika rask. Men man gör så gott man kan efter sin ålder. Min dotter kom och hälsade på oss i huset,hon hade vovven med sig,han är alltid glad och vill bli omklappad. "Du får se om det finns något du vill ha innan det är för sent"! Så klart att hon vill ha!! Bilen blev fort full. Undrar vad hennes man sade när hon kom hem?? De är så olika,en slit. Och en släng!! Efter hand som det blir ordning i lägenheten kommer saknaden efter mina katter. Jag tyckte så mycket om dem även om mina barn tyckte att de var "knäppa"... Men ett beslut togs,det får jag leva med, som min syster utryckte sig. Mitt barnbarn säger att det kommer em ny katt, på ett eller annat sätt, till mig men jag vet inte? Man blir så bunden förresten har jag ingen kattvakt här. Så de så!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0