nytt år

Nu har vi ett nytt år.Flytt till en ny ort.Det är att börja ett nytt liv på riktigt!!Jag är väl medveten om min nya situation.Att lämna huset och flytta till lägenhet,det kan bli riktigt bra-eller??Jag har haft en bra tid här.Mina barnbarn på besök,var en lycklig tid.Nu är de stora och har inte tid med mormor längre.Saknaden efter den tiden är stor.Nu får jag se fram emot nya saker:-som vad???Mina katter är oroliga,den myckna snön och det kalla vädret gör att de inte kan vara ute så mycket som de brukar.Lotta är irriterad på Gossen.Gossen förstår ingenting.Att flytta till en lägenhet med två katter som är vana att komma och gå som de vill,är det rätt??Är det inte lite som att sätta dem i fängelse?Ingenstans att ta vägen när de bråkar?Jag är mycket ledsen över denna situation som jag har försatt mig i.Men jag klarar inte längre att ta hand om huset,det förfaller mer och mer.Måste sälja mens tid är.Och det är vad jag har gjort.Åter till katterna.kan jag få ett råd??Ett annat än det jag redan vet?Livet är inte lätt,men vad göra,så länge man går här???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0