nya lägenheten

Jag sover gott här i den nya lägenheten. Kanske är det för att jag "arbetar" hela dagen?? Det verkar som det är en lugn trappuppgång eller så är folket bortrest,vet inte. Träffada en trevlig man i källaren,han berättade att det hade varit inbrott i hans förråd tre ggr. sen han flyttade in i höstas. Det blir man inte glad över att höra. Vid middagstid när jag gick till soprummet såg jag polisbilen på gatan,parkerad. Man blir minst sagt orolig,vad händer här? Tror att jag har flyttat till den sämsta delen i kommunen. Fast nu skall jag inte "måla"fan på väggen! Här bor många invandrare,trodde inte det skulle vara såå många...Vi får se tiden ann. Fast jag sitter nog fast här nu. Ångrar nästan att jag sålde huset,fast man måste se verkligheten i vitögat.Huset kunde jag inte klara av varken skötseln eller ekonomiskt. I kväll skall jag se på tv. Första gången sen jag flyttade in. Jag skall se på" Morden i Midsomer" sista avsnittet. Det blir lite tomt efter Tom Barnaby! Men det kommer nog en ny förmåga! Nu skall jag duka kaffebrickan så den är klar till filmen börjar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0