NU !!!!!

Flytten är på gång.Hela huset är upp och ner. Bildlikt sett! Har packat hela,nästan,veckan.Idag har min svärson och min dotterson kört till tippen med möbler jag,dels inte får plats med,dels inte vill ha. Mina söner hämtade ett skåp, men vi skall byta,jag får ett av deras i stället. När jag flyttade till huset sade jag att det var sista gången jag flyttade. Men tydligen så har jag glömt allt besvär som det innebar,-eller? Denna flytt blir definitivt sista flytten. Tror jag!!I morgon får jag tilltäde till lägenheten. Lite nervöst är det. Kommer jag att trivas där? Vi får väl se tiden ann. På tisdag kommer flyttbilen. Det gäller då att ha allt klart. Men jag undrar?? Har fått flytta fram städningen några dagar, så det som inte kommer med i flyttbilen kan jag ta i min bil efterhand. Jag har blivit lovad hjälp av en ung kvinna som bor på min gata. Vi skall köra "grejor" till de hemlösas hus,saker som kan komma till användnig, det är synd att bara slänga på tippen. Typ sängkläder och husgeråd. Jag glömmer att äta när jag går och rör. Har fått problem med magen,äter mängder av magmedicin. Får nog leta upp havregrynen och koka lite gröt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0