flyttat

Nu har jag flyttat!! Flytten gick bra. Flyttfirman var bra.trevliga människor. I lägenheten har jag en salig röra!! En del kartonger åker ner i förrådet,några med saker i men de flesta är tomma. Balkongen är en välsignelse dit ut åker mycket. Man orkar inte ta reda på allt nu. Möblerna är på plats det känns rätt bra. De får stå som som de gör nu. Det är inte mycket att ge på. Att flytta från stort till smått ger alltid bekymmer om vad behålla - eller slänga. Min dotterdotter sade till mig att slänga en 1/3 del. Men det räcker inte. måste slänga mer. Detta är ett stort bekymmer, är man en ekkorre så.... Mycket bra att ha åker i väg. Man samlar till barn ock barnbarn.tror att de vill ärva efter mig. Men nu har jag lärt mig,att samla till efterkommande har man ingenting för. Så,, nu är det slut med det!!! nu skall jag bara tänka på mig själv - tror jag ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0