Avslut

Nu är det tid med avslut. Huset är överlämnat till ny ägare. Mina bekymmer om huset är över! Det var tungt att lämna ifrån sig nycklarna. Men var sak har sin tid. Den unga kvinnan som har övertagit huset verkar veta vad hon vill. Jag tror att huset har kommit i rätta händer. Jag skall nog inte ångra försäljningen! Det var klokt att sälja nu. "Fast en sommar till?" Nej, så får man inte tänka! Inte se sig tillbaka, brukar inte göra det. Fast denna gång är det lite annolunda. Huset har betytt mycket,mina barnbarn har varit mycket här. Många fina stunder har vi haft tillsammans. Nu är det slut!!!Inte bli sentimental!! Tid att vända blad. Nu avslutar jag denna blogg som har handlat om mig , huset och mina katter! En ny tid tar vid. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0