i dag

I dag är igår i morgon.tänker man så??Nej,var dag har nog av sin plåga.Gårdagen är förbi,morgondagen har du inte sett och idag hjälper Herren!!Det spelar ingen roll vem Herren är,igenligen.Alla har vi något vi tror på,eller?Min syster sade en gång,jag har ingen tro.Men det är ändå en form av tro.Nog om detta.I dag har jag sett på två lägenheter,men ingen kändes rätt.Vi får ta nya tag,ingen vet hur många jag får se på innan jag hittar rätt.Naturen är vacker nu,löven på träden är som guld,men snart har de fallit av.Man får passa på att njuta så länge det varar.Annars har det inte hänt så mycket.Passade på att handla mat på vägen hem,kattmaten och mjölken var slut.Nu är det läggdax för mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0