höstdag

I dag är det lördag.Solen tittar fram lite,träden är så vackra i sina höstfärger.Små och stora bekymmer har vi lite till mans.när man blir äldre så är nästan alla bekymmer stora.Ja,ibland oöverstigliga.Att leva ensam,med eller utan katt eller hund,betyder ändå ensamhet.Att prata med Gossen eller Lotta,man får inga dumma svar,man får inga svar alls!!Idag skall jag sätta mig vid symaskinen och sy örngott som skall skänkas till de hemlösas hus.Man får hjälpa till efter råd och färdighet.Nu inför ev.flytt,man samlar på sig en massa grejor som man egentligen inte behöver,bra att ha,tar bara en massa plats!Men är man ,"en som spar han har"blir det mycket arbete med att slänga när man flyttar.Det är en psykiskt svår sits.Men,men..Nu skall jag sy!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Lilla mormor, så hemtrevligt det känns att läsa din blogg! Jag kan ju höra dina katter men de vill inte säga något...suck!



Jag får väl komma och hälsa på snart.:)



Kram Annie

2010-11-21 @ 10:20:39
URL: http://taspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0