hemma igen.

.Gossen kom och mötte mig på parkeringen när jag parkerade bilen.Lycklig att jag var hemma.När jag körde på fredagen stängde jag av strömmen till tv-n och modemet till I-net.Allt för att spara ström.när jag så satte på strömmen för att se på Tv,fungerade inte digitalboxen.PÅ telefonen ringa telia,en liten väntan,-Bara dra av elkablen till boxen,sätta på den igen,så skall det fungera!!Men icke,provade,en gång,två gånger men nej.ringa telia igen,ny väntan på svar.En annan kille visste bättre.Efter nya instruktioner fungerade det.Så i slutänden hade jag inget för att spara på strömmen.En god kopp kaffe,Miss Marple på TV-n katten i knät,såå skönt att vara hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback