söner.

min förstfödde ringde-"Mamma kan du köra mig hem?" Klart att mamma kan.-"Kan du hjälpa mig att städa?"Klart att mamma kan! Mamma kan hjälpa med det mesta,nästan alltid...Det är roligt att känna,dels att kunna och att vara behövd.När man är en "glad" pensionär har man kan tänkas mycket tid över.Är man däremot engagerad i politiken och i föreningar,är tiden begränsad.Nu har vi en ny mandatperiod,och jag har gjort mitt.Har suttit i två perioder,så nu är jag klar med detta!Så nu får jag ännu mera tid över-att skjutsa och städa,passa hund ,katt hus och barn samt barnbarn,fast de kan passa sig själva!!!! En sak som jag undrar över ,vem skall passa mig???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0