fredag

Tv-reklamen fredagsmys är rätt trevlig i synnerhet den i badkaret.Men långt ifrån alla har det så en fredagskväll.När man är pensionär,en vanlig, med småkrämpor,har man ingen glädje av ett badkar,kanske att tvätta mattor i eller så.att komma upp ifrån karet kan vara svårt,men ner-!!Precis som när man flyger-Ner kommer man alltid.Nu har vi alla helgonsdag,om jag skulle gå till kyrkogården?har ingen grav att gå till,men att bara gå runt och se på alla ljusen som lyser?Får se om det är bättre väder i morgon,nu regnar det och blåser rätt bra...Mäklaren hörde av sig idag.kvinnan som är intresserad av mitt hus-,hon är inte lite fräck."-OK,jag betalar ditt pris,men,då betalar du(jag)husbesiktningen samt provspolar avloppsledningen"!!!!!Tror hon verkligen att jag så desperat,jag sitter inte i sjön.Kanske blir det jul i det här huset i år.Tänk om mina barn kunde komma hit och fira jul här med mig,en lycka att bara drömma om????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0