lördag

Av veckan alla dagar är nog lördagen den bästa.Det blir stilla på gatan.Bra program på radion.Ring så spelar vi och melodikrysset är trevligt att lyssna på.Sen på kvällen kommer det bra på TV,i alla fall på dansk tv.Mina katter bryr sig inte om vad det är för dag.Huvudsaken är att jag är hemma och de får sin mat.Nu när det är snö går de inte gärna ut.De går till ytterdörren ochvisar att de vill ut.Snäll som jag är,öppnar jag dörren,de tittar ut, sen går de in igen.Ibland blir jag sur på dem.Då puttar jag ut dem och stänger kvickt dörren.Det dröjer inte länge förren de kommer in genom sin kattlucka,och gnäll,gnäll.De blir irriterade på varandra nu när de inte kan vara ute så mycket.Jag förstår inte varför?Mor och son,de ska väl kunna hålla sams!Jag,kan ju vara sams med mina söner.Lotta har en son,det är väl lättare än med två!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0