jag kan

Man kan mer än man tror.Min stora vävstol får inte plats i mitt nya hem.Först lovade min dotter att hjälpa till med att plocka ner den.När det var tid att utföra arbetet kom det en massa ursäkter,än det ena och det andra.Jag blev ledsen,har alltid ställt upp när mina barn behövt hjälp.Sen blev jag arg!Det var ju själva den!Jag skall själv göra det!!Började plocka ihop,band tillsammans,spröt,lattor,skaft.Plockade en sak itaget.Till sist var bara sidstyckena kvar.Hur göra nu?En rockhängare!Den kan vara ett stöd.Det fungerade bra.Inga problem ,strax var allt ner monterat.Om man blir arg,klarar man mer än man tror!Återstår att se om det arga håller i sig så att hela flytten går smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0