ångest

Ångesten kommer krypande nu.Vad har jag satt igång?När man sätter sig ner och börjar fundera över sina handlingar undrar man om det är rätt.Att flytta har inte varit något stort för mig de andra gångerna.Men nu är det elva år sen jag flyttade sist.Det betyder att jag är elva år äldre,från femtionio år till sjuttio år,det har respekt med sig.Isynnerhet som jag är ensam om alla beslut,samt allt arbete som nu ligger framför mig.Barnen har lovat att hjälpa till,men det vet man ju,de har sitt att sköta.Går med spänning och väntar på när jag kan få tillgång till nya lägenheten.Hoppas att inte behöva vänta till sista minuten.Så fort julafton har varit måste jag bruka allvar,börja packa.En vännina har lovat bistå med packhjälp.Varför blir jag så kaffesugen när jag skriver här????Får nog koka lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0